Voor één van onze bouwpartners in de regio van Anzegem, zijn wij op zoek naar een verantwoordelijke HR-administratie en boekhouding
Je bent verantwoordelijk voor de personeelszaken
- Je past waar nodig het intern personeelsbeleid aan in overleg met directie
- Personeelsadmin bijhouden en de verwerking hiervan
- Je bent verantwoordelijk voor het opvolgen van de veiligheid
Je bent verantwoordelijk voor de boekhouding
- Je maakt nieuwe klanten, leveranciers,... aan
- Je maakt nieuwe werven aan inclusief alle gegevens
- Input van inkomende facturen
- Opmaak en input van vorderingsstaten en uitgaande facturen
Je doet de administratieve opvolging van:
- wagenpark
- hospitalisatie- en pensioenverzekering
Jouw profiel
Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelor of master of kan een gelijkaardige ervaring voorleggen
Je kan planmatig en nauwkeurig werken
Je hebt bij voorkeur reeds een eerste ervaring met ERP systemen
Aanbod
Je komt terecht binnen een groeiende, gezonde onderneming
Marktconforme verloning met bijkomende extra legale voordelen
Na een geslaagde interim-periode, kans op een vast contract